15 Temmuz 2015 Çarşamba

Şükür ve Lanet

Şükürler olsun kötü bir sonuç çıkmadı.Hayatım kaldığı yerden ama daha dikkatli devam edecek.Ne yazık ki güzel sonuçlu bu habere sevinemeden aynı saat içerisinde lanet olası olaylar yaşandı.Özgür çocuk parkından bindiğim Mersin Üniversitesi mezitli koop. dolmuşunda kulaklıkta Power Fm dinliyordum.Battı-Çıktı projesinin yapıldığı yıkılan tulumba köprüsü inşaatının oradan geçerken bizim dolmuşçu soldan gelen bir aracın sağ dikiz aynasını ezdi.İki şoför de araçlardan inip konuşmaya başladılar.Biz de hayretle ve merakla onları izliyoruz dolmuş kapıları kapalı bir şekilde.Dolmuşçu kapıları açtı aynası ezilen şoför bize sordu olayda kim haklı kim haksız şeklinde.Açıkçası ben dahil bir çok kişi karışmadı olaya,sadece yanımda oturan yaşlı bir amca büyük bir sinirle yerinden kalkıp,kibar bir dille soru soran aynası ezilmiş şoföre sen haksızsın diyerek dolmuşçuyu savundu.Neyse yeniden hareket ettik.Ben sol en arkada oturuyordum.Nihayet Vipol'ün oradan dönüp üniversite caddesine giriş yaptık.Groseri kavşağında bize kırmızı yanıyordu ama dolmuşçu soldan gelen araca aldırmadan hızla gaza bastı ve aracı sıyırdı geçti.Ben ve bir çok yolcu şoka uğradık.Resmen ölüme sürükledi bizi.Hiç kimsenin tepki göstermeyişi de ayrı bir şoktu.Ama ben daha fazla dayanamadım ve olanca sesimle "müsait bir yerde" dedim.Dolmuşçu aynadan müşteriler doğrudan bana baktılar kafalarını çevirip.Şok oldu hepsi.Ben ise bağırmaya devam ettim:
"Ne yaptığını zannediyorsun sen?Dolmuşta can taşıyorsun sen,sinirlerine hakim ol biraz" dedim ve dolmuş kaldırıma yanaştı.Sinirli bir şekilde dolmuştan inerken bekle biraz plakanı alacağım şimdi dedim ve dolmuştan indiğim an hemen arka tarafa doğru yönelip plakayı aldım.Belki de bu zamana kadar kimsenin cesaret edipte yapamadığı şeyi ben yaptım.Polisi aradım ve tüm öfkemle önce kırmızı ışıkta geçip nasıl bizi ölüme sürüklediğini ve bu durumun aslında bir önceki olayla bağlantılı olduğunu anlattım ve çok rica ettim bir şeyler yapılmasını...Oradan arkadaşa geldim sırılsıklam bir şekilde ve kendi hayatıma yeniden döndüm.
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder