11 Temmuz 2015 Cumartesi

Bir gece...

Çok fazla şey beklemeyin benden.Her şeyi yazmam ben buralara.Hayatımda her olan bitene günlük yazar gibi yorumlar katıp yayımlasaydım ne özelim kalırdı ne de Meriç Balonluğum.Ancak öyle şeyler olmalı ki buraya yazılacak kadar değerli şeyler olmalı.Onlardan birisi işte şimdi yazıyorum bu cümlelerin devamına...
Başlık:"Bir gecede adam oldum"
Bir gecede büyüdüm.Olgunlaştım.Onlarca yaş atladım.Atlattırdılar.
Herkes bir şeyler yaşar,herkes olgunlaşır ama bir istisna vardır.Herkes yaşadıklarından bir ders çıkarır ama yaşları aynı kalır ve sadece yorulduğunu hisseder.O yorgunluğun onu olgunlaştırdığını düşünür.Büyük yanılgı!
Olgunlaşmak sadece düşüncelerle olsaydı ne çocuklar 70 yaşındaydı şimdi...
Vücutda olgunlaşır unutuyor musunuz?Her doğum günü sizin olgunlaşmanızın resmi günü.Ben şu anda 20 yaşındayım ama çok yakın 21 olmaya.Peki bu 1 yaşın bir etkisi var mı?Elbet var.Bu gece düşüncelerim,fikirlerim ve karakterim 10 yaş atladı,vücut yaşım küçük dursada...
Büyüyoruz arkadaşlar.Unutmayın biz hep büyüyoruz.Bir gün doğum günün geliyor ve bir yuvarlak pasta üzerinde yanan mumlarda size bir yaş sunuyor,bir gün birileri geliyor size plastik bir tepsi de 10 yaş sunuyor.Siz hangisini almak ve hayatınıza katmak isterdiniz?Benim tercih yapma hakkım yok.
İyi büyümeler Millet
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder