17 Temmuz 2015 Cuma

Değişime Adım...

Bu kez yaşadığım bir sebep yüzünden eskiyen kalıp sözcükleri gibi hemen hayatıma yeni bir sayfa açıyorum demeyeceğim.Ne o öyle yap yap yap yine aynı yere gel.Olmaz ki ama...
Bu sefer imajımı değiştiriyorum.Bu kez yeni defterler ve sayfalarla uğraşamayacağım.Değişime kulak vereceğim.Değişimi yaşatacağım kendimde.Ancak o zaman yapılan hatalar bir daha tekrarlanmayacak ve/veya birilerinin beni üzmesine,beni hayal kırıklığına uğratmasına ve güvenmemi sarsacak hareketten kaçınmamı sağlayacak.Değişime adım atıyorum.
Twitter'da paylaştığım "Değişmek için değişmeyeceksin.Kendin için geleceğin için değişeceksin.Yeni biri olmaya bu gece tarihi adımı atıyorum.Dikkat!!Bol Egolu..."
Facebook'da paylaştığım "Şu kadarını söyleyeyim herkeste bilsin.Kendimden başka hiç bir geyle anlaşamıyorum.4 yıllık dostum vardı bitti,çok yakın olduğum kafa dengi arkadaşlarım vardı bitti,daha bir çoğu...Ve bittiği için asla üzülmedim hep güçlü durdum kayıp olarak görmedim.Bu gece de şunu çok iyi anladım ki benim ne geye ne aileye ne dosta ne de sevgiliye ihtiyacım var.Benim önce kendimle konuşup bir çok şeyi halletme çabam olmalı bunun üzerine yürümeliyim.Bu gece tarihi bir adım atıyorum.Değişeceğim.Ama kimse için değil kendim ve geleceğim için.Elbette beni sevenleri seviyorum saygı gösterenlere teşekkür ediyorum.Ama geyden arkadaş da dost da istemiyorum."
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder