12 Temmuz 2015 Pazar

Ağlayamamaktan...

Youtube'da gezinirken TRT 1'de Altan Erkekli'nin sunduğu "Sen Olsaydın Ne Yapardın?" programına denk geldim bugün.Açtım bir tane videosunu.Ardı arkası gelmek bilmedi sonra.
4 saat (tuvalet ihtiyacı dışında) hiç aralıksız izlemişim videolarını programın.
O kadar öğretici bir program ki...Televizyonda hiç bu kadar verimli bir program daha bilmiyorum şu ömrü hayatımda.
İşin enteresan tarafı çok duygulandım.Kendimi ağlarken buldum bir çok sahnesinde.Sırf reyting için yapılmadığı o kadar gerçekçi ki...
Bir kere de bir şeyi ön yargısız izlemeyi öğrendim.
4 saatte o kadar çok kasmışım ki kendimi,ara ara düşmüş gözümden yaşlar.
Sonunda da baş ağrısı yaptı tabi,hüngür hüngür ağlayıp bir kerede boşaltamayınca göz yaşlarımı mağlum.
Olsun ara ara ağlayayım sorun değil,yeter ki bir kez daha insan olduğumuzu öğretti ya TV bana o yeter.
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder