8 Kasım 2015 Pazar

#MeriçBalonYalnızDeğildir

Hayatınızda hiç karga beslediniz mi?Ben tam 50 gün besledim ve sonunda gözlerimi oymayı başardı.Kapımı da tekmeledi ve öylece basıp gitti.Vicdanım rahat dedi.Bil ki eyy karga benim vicdanım çok daha rahat.Senden korkmamanın verdiği öz güvenle soluğu sabah karakolda aldım bana gece yaşattıklarını bir bir anlatmak için.Kargaya ne oldu diye sorarsanız,kafese koymadılar ama o kendi içinde kafesine çekildi.Egom şişmedi çok şükür öz güvenim daha da arttı.Ben gibi arkadaşlarımda susmuyorlar.Kısacası Yalnızlığımla nihayet ben olduğum Gökkuşağı Dairesindeki eski hayatıma bu geceden itibaren kaldığım yerden devam ediyorum.
Ben hayatımda kargalar değil beyaz güvercinler olsun istiyorum.Sağlıcakla...
#MeriçBalonYalnızDeğildir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder