26 Kasım 2015 Perşembe

Bağımsız LGBTİ Aktivizmi

Bağımsız LGBTİ Aktivizminin Facebook Sayfasını kurdum dün akşam.Ben de Bireysel LGBTİ Aktivisti olarak kendimi tanımlıyordum Mor Balık'tan istifamı verdiğim günden beri.Meğer asıl ait olunan isim Bağımsız LGBTİ Aktivizmiymiş.Neyse ki bunu resmileştirebilecek olduğumuz bir üst başlık ismini oluşturmuş oldum dün akşam(26 Kasım 2015).
Bir çok LGBTİ kendini bu kalıpta tanımlıyordu zaten.Örneğin Seyhan Arman.Daha bir kaç gün önce kendisine bir plaket verildi ve üzerinde Bağımsız LGBTİ Aktivisti yazıyordu.Orada anladım ki bu ismi yaygınlaştırmak gerekiyor.Çünkü bu isimle görünür olup bir çok alanda LGBTİ konusunda çokça işlere imza atan insanlar yaptıklarıyla duyulmuyorlar.İşte ben de bu bilgiden yola çıkarak esinlendim ve bir çok insanın kendisini bu isimle adlandırmış olduğu:''Bağımsız LGBTİ Aktivizmi'' facebook sayfasını kurmuş oldum.Ülkemize,mücadelemize hayırlı olmasını ve Bağımsız LGBTİ Aktivistlerinin çoğalmasını diliyorum.
Bu bayrak hepimizin,dalgalandırmak herkesin görevi.















BAĞIMSIZ LGBTİ AKTİVİZMİ FACEBOOK SAYFASI:https://www.facebook.com/bagimsizlgbtiaktivizmi/''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder