19 Eylül 2015 Cumartesi

Hissizleşiyorum...

Bekliyorum,öylece oturdum sabırla aylarca bekliyorum...Gerçek ilgiyi,sevgiyi...Ama çok zor.Bu ülkede çok zor.Birileri beni bulacak sohbet açıp tanışmak isteyecek ve sohbet ettikçe kaynaşacağız sonrası artık zamanın akışında ilerleyecek diye bekliyorsunuz.Heteroseksüel(kadın-erkek) ilişkileri genelde böyle olur günümüz dünyasında.Ama gelin görün ki bu hemcins ilişkilerine gelince durum biraz zorlaşır çünkü insanlar sizi tanımak için değil,sizi nasıl yatağa bir an önce atarım düşüncesiyle yaklaşır ve siz de oturup hala gerçek ilişkiyi sevgiyi bekliyorum diye kendinizi avutmaya devam edersiniz.Bıktım instagramdaki ülkücü geylerin sohbet ediyormuş gibi yapıp sonra parlak mısın sen? muhabbetlerine girmelerinden,bıktım facebooktaki diğer mesaj kutusuna düşen yer var mı?sorularından...Gerçek aşk nerede?En azından cinselliği ön planda tutmayanlar?Gabile veya hornette mi?
Hah!Buna daha çok gülerim işte,her defasında üyelik açıp cinsel saldırı sohbetlerine daha fazla tahammül edemeyip bir ay sonra kapattığım günleri hiç unutmuyorum.
Büyük bir hastalığa yakalanmak üzereyim.
Hissizlik
Güvensizlik
Aşık Olamama
vs... anladınız işte kısacası öylesine yaşamak için yaşamak...
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder