26 Eylül 2015 Cumartesi

Gece Gece Hayırdır?

Bir kaç dakika önce!!1.51 suları gece.
Tüm ışıklarım kapalı odamda dizi izliyorum.Asansörün benim kata geldiğini içinden birinin çıktığını duydum(klasik bir durum).Birden kapı zilimin çaldığını fark ettim kalktım delikten baktım ve bir adam elinde poşet ayakta durmuyor aksine arkasını dönmüş yürüyor.40 numaralı kapının önünde durdu.Anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.(O dairede kimin oturduğunu bilmiyordum bu zamana kadar.Yüzlerini bile görmedim.)İçeriye adımını attı ve kapıyı kapatmadan önce biraz duraksadı benim kapıma doğru baktı.Kapıyı açacağımı düşündü sanırım.Ama açmadığımı görünce(herhalde uyuyorum ya da evde kimse yok diye düşündü) kapıyı kapattı,arkadan da kilidini çevirdi.
Bu neydi şimdi gece gece?Acaba gey olduğumu biliyor da benimle mi tanışmak istiyor?Amacı ne?
Açıkçası kapısına gidip hayırdır gece gece diyip artistlenmeyi çok isterdim.Ama tarzım değil.Neyse iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder