19 Ağustos 2015 Çarşamba

Habersiz Rezillik!!!

En büyük rezillik nedir biliyor musunuz?
Bakın şu anda Mersin Kushimoto sokağındaki Taksim Cafe'deyiz.Çok yakın arkadaşlarımla birlikte Waffle'dan sonra gruptan bir arkadaşımızın bir arkadaşı için geldik.Bir çift(kız-erkek),bir de İstanbul'dan misafir olarak gelmiş bir arkadaşları.Hepsiyle birer birer tokalaştık gayet tebessümlü.İstanbullu misafirin yanına oturdum masada sıkış sıkış ve ekibimiz kalabalık olduğu için.Neyse onlar muhabbet ediyorlar işte nerelisin ne okuyorsun şeklinde.Sıra bana geldi.Kendim hakkımda olanları söyledim.Yanımda oturan misafir(!) çifte dönüp benim hakkımda laubali laubali konuşup güldüler.İşte benim en çok sinirlendiğim şey bu.Salak yerine mi koyuyorsunuz beni.Lan oğlum yanımda oturuyorsun.Bak ben şimdi senin rezilliğini buraya yazıyorum.Hadi onu geçtim benim gibi insanları ilk kez görüyor olabilirsin.Sen misafirsin(!),yeni şehirdesin,yeni bir ortamdasın.Kim ne olursa olsun saygılı olacaksın.Dalganı da kahkahanı da gizle,ben siktir olup gidince ne b*k yersen ye...
Misafir(!) bir de Hukuk kazanmış,merak etmeyin İstanbul,Ankara değil;Samsun Çarşamba.
İşte ben de buna gülerim.
Hadi İyi Akşamlar
Meriç Balon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder